VI SLAPP REGNET IDAG

Det var uppskattat! Är nöjd med hästarna idag, Tore gick på glatt i skogen med Inga bekymmer som motto. Freja longerades i pessoaselen för första gången idag och wow! Så avslappnad och lugn hon var! Hon hade hela tiden ett öra mot mig och ögonen var knappt att hon hade öppna, haha. Hon blev en helt annan häst! Så kul! Något jag verkligen kommer lägga in oftare i träningen. Det är bra för hennes hjärna att aktiveras på såna här simpla sätt.



Nu ska jag snart äta lite innan jag drar mig mot jobbet. Jobbar till stängning och sen så ska jag träffa Klas! Ha en bra tisdag! Imorgon ska jag ut på lite äventyr utöver det vanliga, hoppas på att allt blir toppen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0