SVERIGE NÄR DET ÄR SOM BÄST

 
Såhär bra hade jag det igår eftermiddag med tre goa brudar! <3 
 
Igår på förmiddagen åkte jag och Sara på genrep med hennes treåring som skötte sig helt amazing! Känns lovande inför treårs-testet. Sen solade jag en stund innan jag åkte till Eve & co. för bad som ni ser. Hade en superkväll med mycket skratt som alltid! <3
 
Idag jobbade jag till 18 sen ut till stallet där Tore väntade. Freja har haft sin vilodag idag då hon tävlat i helgen (superduktig) och Tore fick ett konditionspass ute i skogen. Han skötte sig bra trots att han var spänd mestadels. Han kan liksom inte riktigt bestämma sig om han tycker det är spännande att gå in i skogen på en väg han aldrig varit på förut eller om han är livrädd. Men hem kom vi i alla fall och galopperat fick han. Så med det sagt så är vi nöjda. 
Imorgon ska båda trimmas så blir en tidig morgon för att hinna innan jobbet. Nu ska jag sova, hoppas ni haft en skön måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0