MORSNING

Blev inget inlägg igårkväll, haha. Jag bara ljuger. Kom annat emellan, ni som vet min kärlek till mat förstår att jag inte åkte hem och bloggade när det erbjöds grillat i Brogårds. Har sovit gott och vaknat av mig själv tidigt vilket jag är så glad för nu för tiden. Jag behöver inte sova 12 timmar för att känna mig levande längre. Nu räcker det med 8 ;). 
 
Tore reds i alla fall ut igår och han kändes trevlig i alla gångarter. Tänkte på att verkligen försöka få honom att stretcha ut varje steg. Skritten kändes bäst, där fick jag verkligen fram vad jag menade. Traven och galoppen gick helt okej så det är något att jobba vidare på. Idag har han vila men jag har lovat att rida Jusses fina Pauline i stället. Jusse är i Polen på konfirmationsresa.
 
Men först hade jag en tanke på att försöka sola hela dagen och rida i em/kväll. Men solen vägrar komma till min sida huset. Får nog vänta någon timme till. 
 
 
Bild från en regning dag. 
 
Freja är och tävlar med Jeffa idag, såg riktigt fint ut när hon trimmade igår så får hoppas det går bra idag. Det gör det säkert. Jeffa rider henne så bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0