GODMORGON MED FILM FRÅN DRESSYRTRÄNING

Godmorgon på er! Fredag morgon och jag ska strax till jobbet, inga klämdagar här inte! Nu har jag först tid sen de sista dagarna att uppdatera lite igen. Dagarna springer förbi. Men i tisdags så var det ju dressyrträning för Jan-Ove. Hade med mig Tore och det gick toppen! Han kändes jättebra verkligen. Vi fick kämpa och här nedan kommer en helt oredigerade klipp. J-O sa att han var mycket mjukare över ryggen nu och inte så spänd och det höll jag ju med om. Det där handlar ju om dagsformen på den där lille hästen men det är oftare och oftare det inträffar! =) Även att inte var så tjock längre, haha! Jag som tycker att hullet varit bra länge! Men fick bekräftat av Lasse som vi tränade för igår (mer om det) att han inte fick bli tjockare, så vi får helt enkelt börja banta! Rider ordentligt gör jag så det borde inte vara så svårt att få ner magen lite. 
  
 
Nu är det bäst jag drar mig till jobbet. Hörs ikväll om jag hinner, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0