Bra träning

Idag var det hoppträning i Blommedala. Egentligen skulle Svante kommit idag men han lämnade tyvärr återbud. Inte ledsen för det när vi ändå fick bra träning för Jenny! 
Tore kändes sådär först men i slutet när det höjdes och blev bana så kändes det bra. Han är pigg min lille rackare! Snabb som attan. En del av hinderna låg på 130 och det kändes inte svårt alls. Så på lördag när det är dags för tävling kommer 120 kännas alldeles lagom. 
Tror inte det kommer bli några problem att debutera 130 i sensommar om vi lyckas träna på som vi gör nu, kul! 

Johan var med på träningen idag och tog lite bilder så jag kan förhoppningsvis snart bjuda på lite nya! 
Nu är jag galet trött så bäst att sova! Imorgon blir en lång dag! Jobbar till 19.30 sen ska Tore ridas, duschas och allt ska putsas & packas. Stallet ska fixas oxå. Så imon lär ni inte höra av mig för kommer ha fullt upp. Hörs på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0