Bra helg!

Godmorgon! Ber om ursäkt men har inte hunnit uppdatera er i helgen. Full rulle hela tiden! 
I fredags red jag Tore för att känna igenom innan lördagens tävling. Red med sporrar vilket inte var någon höjdare. Jag vet inte vad det är men han blir het när jag tar på mig dom. Det är inte så att jag sitter och trycker med sporrarna eller så men det är precis som att han tror att det är ett straff eller något haha. Så jag var tveksam hur jag skulle göra i lördags. Men jag red med sporrarna på, ville hellre att han skulle vara pigg och fram än att jag skulle få skänkla mig blå runt hela banan. Och pigg det var han verkligen! Men det kändes bra och det resulterade i en dubbelnolla! Så roligt! Utanför placering men vad gör det! Jag höll min plan att ta ett hinder i taget.
Tyvärr finns det ingen film på den här rundan, ville så gärna ha sett... Men så är det ibland. Sen var det andra omgången i div 1 och då skulle det lottas mellan mig och en tjej och då lät jag henne rida i stället. Tore är ju svår när det kommer till det där. Ofta är han fin i en klass och lite sämre i den andra och Rebecca sa att hennes häst är bättre i andra klassen så jag tyckte att det var självklart att hon skulle rida! 
Så jag satt i domartornet å gjorde lite funktionärsjobb. 





På kvällen var det sigges premiär som tyvärr inte var så roligt som jag hade hoppats! Men men! Igår red jag ut cappa med Sara sen red jag ut Tore en runda i skogen och trimmade Freja på banan! Sen var det kväll! Jobb idag och ikväll ska Freja ridas igen. Hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0