BILDER FRÅN TRÄNINGEN I TORSDAGS

 
Några fina från träingen i torsdags som Johan tagit på mig och Tore! 
 
Tävlingen igår gick väldigt bra, jag är nöjd! Tore fick guldstjärna innan han ens startat, det på grund av hans goda beteende! Blir nog häst av honom med någon dag! Han var supersnäll, inte en gång busade han eller visade tendens till att bli spänd! Så synd att man inte filmade framhoppningen för han hoppade sååå himla fint där! Det gör så mycket när han är lugn och lydig, då kommer sprången hur lätt som helst. Inne på banan var han också väldigt fin, tyvärr ett ner i båda klasserna. 
 
Mamma filmade med min telefon så jag försöker få in den på datorn nu, lyckas jag kommer den upp här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0