Tore 110 eksjö 24/4-16

 
Herregud! Så som jag kämpat idag! Har aldrig ponnysparkat så mycket under en tävling eller över huvudtaget ett ridpass förut! Som han stod emot! Är inte det rätt konstigt?! Igår gjorde vi jättebra rundor och idag får jag kämpa med hela min kropp för att få honom att gå framåt. Märklig är han den där herren men felfri var han. Nä, Tor får ingen guldstjärna idag, men jag tycker att jag själv är värd den, haha. Ni som förstår häst, ni ser hur jag tar i med hela min kropp, haha. Kolla särskilt mot 2:an, sparkar så bra jag bara orkar. I det läget hade jag önskat att som mamma sa "hon hade kunnat teleportera ett par sporrar till ungen" haha! Det har ju fungerat så himla bra utan sporrar i hoppningen nu ett tag men idag hade jag verkligen behövt dom. Men så är det, sådant här kan man ju aldrig veta innan. 
 
Är nöjd med helgen! Värt att stiga upp tidigt när resultaten blir bra och jag rider bra. Tråkigt att Tore var så spänd idag men överlag har han skött sig toppen<3 
 
 
 
Haha, jag kan verkligen inte bli bra på bild om jag inte får ta den med selfiekameran och instagramfilter x4! Men bjuder på det, Tore är söt i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0